Otázky a odpovědi

Rychlá navigace k odpovědi na otázku:


Kolik sezení na individuální koučink, a v jakém časovém intervalu je třeba?

To je zcela individuální a vždy to závisí na charakteru Vaší zakázky a osobnosti. Velmi obecná doporučení jsou – 6 sezení v intervalu max. jednou za 14 dnů, potom (jsou-li třeba) sezení jednou za měsíc. Frekvence našich schůzek a ukončení naší spolupráce záleží zcela na vás. Většina mých klientů se mnou navázala dlouhodobou spolupráci s frekvencí sezení cca jednou za tři týdny. Někteří mí klienti však využívají např. možnost intenzivních jednorázových sezení v délce 5 hodin naráz jednou za půl roku.

Je možné objednat se jen na jednorázovou konzultaci např. k mým prodejním dovednostem?

Samozřejmě. Konkrétně k prodejním dovednostem je to mými klienty velice často využívaný koncept.

Zažil jsem už spolupráci s koučem v rámci firemního bonusu, jaký je rozdíl v jeho a vašem přístupu?

Jaký byl přístup Vašeho kouče, samozřejmě nevím.

Můj přístup se neomezuje na jednu univerzální metodiku, je vždy vysoce individualizovaný. Metoda koučinku je pouze jednou z metod, kterou používám v návaznosti na charakter problémů konkrétního klienta/klientky a jejich osobnosti. Zastávám filosofii komplexního řešení.

Co všechno lze koučinkem změnit?

Prakticky cokoli.

Nejčastější zakázky mých klientů jsou: potřeba pohnout se z místa; potřeba změny; potřeba orientace v životě; krize smyslu; nespokojenost ve vztahu; nespokojenost v práci; stres; vyhoření; skleslost; úzkost; rozvoj kreativity; rozvoj potenciálu; potřeba zlepšit zdraví; potřeba zvýšit zisk; potřeba zlepšit finance; nedostatek sebevědomí; nedostatek sebehodnoty; potřeba zlepšit své schopnosti; potřeba zlepšit sportovní výkon; nedostatek energie; posun vlastních limitů; opakované selhání v různých oblastech života; strach z neúspěchu; krize středního věku; pocit osamocení; neschopnost správně vést lidi; přehnaný perfekcionismus; pocit nedospělosti…

Koučink nesupluje psychiatrickou ani psychologickou péči. Velmi zjednodušeně řečeno lze říci, že hranice koučinku končí tam, kde začíná území psychiatrie.

Jak poznám, že to funguje?

Nemusíte mít strach. Toto opravdu poznáte. Nejčastější výsledky koučinku jsou:

  • Více si vážím sám/a sebe. Lépe rozumím svým potřebám.
  • Našel/a jsem sám/a sebe.
  • Jsem schopen/a rychleji a lépe se rozhodovat.
  • Umím lépe pracovat s časem a svými prioritami.
  • Jsem sebevědomější.
  • Cítím se být šťastnější.
  • Dokážu odfiltrovat neproduktivní myšlenky.
  • Vím, co chci.
  • Jsem zdravější.
  • Mé vztahy jsou harmoničtější.
  • Vidím příležitosti a realizuji je.
  • Jsem tvůrcem/tvůrkyní reality svého života.

Jaký je rozdíl mezi koučinkem, poradenstvím, terapií, tréninkem a mentoringem?

Jednoduše řečeno:

  • poradenství – přináší návrh expertního řešení Vaší problematiky, přičemž jeho realizace je plně na vás
  • mentoring – rovná se přístup, kdy zkušenější mentor předává své znalosti a zkušenosti mentorovanému
  • trénink – je založen primárně na praktickém nácviku různých dovedností a schopností trénovaného
  • terapie – je metoda řešení problémů spočívající na odhalení příčin chování v minulosti či na porozumění tomuto chování
  • koučink – je metoda orientovaná na řešení, na budoucnost, vede koučovaného jeho individuálním způsobem k nalezení jeho vlastní cesty k dosažení cíle. Kouč/koučka neradí, ale provází

Poptávka osobního koučinku

Zajímá vás osobní koučink? Vyplňte a odešlete následují formulář.

© Markéta Hamrlová | ochrana osobních údajů | cookies

Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby